نعمتی:مسئولان تبلیغات انتخاباتی صدا و سیما نباید سیاسی عمل کنند

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

نعمتی:مسئولان تبلیغات انتخاباتی صدا و سیما نباید سیاسی عمل کنند

بهروز نعمتی در گفت‌ وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه مجلس برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما را رصد می‌کند، تصریح کرد: مناظره باید در برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما وجود داشته باشد چراکه این مهم تأثیر بسزایی در گرم شدن تنور انتخابات دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: با برگزاری مناظره‌های تلویزیونی افکار کاندیداها در اختیار جامعه قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند توانمندی‌های کاندیداها را در زمان ارائه برنامه از سوی آن‌ها و نقد و به چالش کشیده شدن بحث‌ها تشخیص دهند.

وی تأکید کرد: البته در هنگام برگزاری مناظرات نباید اخلاق زیر پا گذاشته شود و هرجا که بد اخلاقی صورت گرفت، باید  مناظره بریده و متوقف شود.

نعمتی با بیان اینکه برگزاری مناظرات، موجی از انگیزه و نشاط را در سطح جامعه در زمان انتخابات ایجاد می کند، ادامه داد: برگزاری مناظرات، انگیزه‌ای برای حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد و تنور انتخابات را داغ می‌کند.

وی با اشاره به برگزیده شدن فردی از درون سازمان صدا و سیما به عنوان رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی دوره یازدهم ریاست جمهوری، تصریح کرد: هرچه مسئول برگزاری تبلیغات انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به دور از مسائل سیاسی باشد، عملکرد صدا و سیما شفاف‌تر و با رعایت عدالت خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: فرد انتخاب شده برای برگزاری تبلیغات انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری در صدا و سیما، باید مدیر و مدبر باشد، نه فردی سیاسی که گرایشات سیاسی خود را در تبلیغات انتخاباتی لحاظ کند که امیدواریم فرد برگزیده شده دارای چنین ویژگی هم باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما، مجید آخوندی را به سمت رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهابرگزیده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,ساعت 23:2  توسط محمد گلزار